- Men finns det blues i stan??




Ja nu menar jag här, hemma i Umeå, i nutid, i
mindre lokal, mindre stoj? Vuxnare publik,
större chans för en litentanta att kunna lyssna
på livemusik kanhända?

Rockoblues



I kväll spelar

Mike´s Blue Groove,
Dirty Harry´s

och
Sweet Seed!

För bara en hundring kan man sätta sig där,
avnjuta allt från bluesiga gubbar till rockiga tonåringar,
ni som inte är så förtjusta i Fjolliga Jojje Tempest..
trampa iväg dit istället,
som vanligt,
lyssna OCH öla för mig också och
banne mig
BÄVA MÅNDE UMEÅ

(nångång ska jag också ut o röjja!)


och ok då..... jag skulle inte klaga över
en timme eller två nere på kajen heller...

Men
vad är väl en bal på slottet....?


Kanske som Nordic Rock ....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: