- Kulturnatta 2010, Umeå 22/5!



I år bjuder Umeå på en massa godbitar:
(o ni kan klicka hejvilt på bilderna!)




Big Family Cruisers håller Big Family Meet!





Governor Andy & Inna Style Band spelar på Rådhusscenen klockan 20!





Brorsorna Rongedal med band spelar.....nångång...hmmm



Virkningsworkshop.....

"Kom och virka en svamp, vi skapar Kulturnattas längsta svampparad."

Jo men visst, eller kanske inte.






Måste säga att jag föll som en fura när jag klev in på
Summond Tides sida!

Jag är gammal, jag älskar gitarrerna,
jag vill skaka skalle
och jag vill lyssna mer!!


Men, nu spelar de på Pub Freja, UHF, det här är
ingen musik som fungerar ihop med min skalle
numer, men jo, de här kan nog bli riktigt jävla bra,
training makes perfect, visst är det väl så?

Har inte hittat nån tid ännu men håll koll på
Kulturnatta så kommer det säkert upp,

snälla, nån kan väl gå dit o lyssna åt mig?





Dexter Jones Circus Orchestra

känns också som något jag skulle kunna trivas bra med,
de spelar utomhus också, perfekt, inte tystare men ändå,
bra mycket lättare att slippa må apa tror jag =)

Klockan 23 hittar du av det här gänget på Renmarkstorget.


Men vi gör såhär, klicka in er på kulturnattas header ovan,
läs er less, det är MASSOR och banne mig att alla, ja nästan,
ska kunna hitta något som de gillar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: