- Förresten, ni vet den där festivalen, jag säger bara Jessy Matador!


Kan väl skylla på allt från blinkande lampor, för det finns det ALLTID gott om
i såna här produktioner, mindre kul för oss som inte tål.., till sanningen, jag
har definitivt inte varit intresserad i år, men jag vill ju också vara med och få
tycka lite där!


 

Jag gillar den här =)

Allez, Ola, Olé!


Jessy Matador (Jessy Kimbangi) tävlar för Frankrike
och visst är det väl bra mycket bättre gung i den här
låten än Sveriges?

1 A:

skriven

Jag vet inte riktigt hur det är med det där, fattade inte riktigt vad hon menade. Hon sa ungefär som att jag "hade rätt" att vara arbetssökande mellan dag 90 och dag 180. Det är väl så att man de första 90 dagarna har rätt att få vara ifred med sin sjukskrivning och sen dras det igång en massa om de bedömer att man inte är tillräckligt sjuk. Eller nåt...Måste nog läsa på mer, men jag vågar knappt.

Jag har åtminstone inte några problem med min sjukskrivande läkare, för hon om någon tror inte på min fulla återgång i arbete och är bara hur arg som helst på fk. Så hon lär tala om det för dem också. Inte för att jag tror att det hjälper, men...

Magdoktorn idag visade sig vara en sån här hårding till kvinna. Skulle kunnat tänka mig henne i polisuniform! Inte otrevlig alls, men gav ett hårt intryck, så jag saaaaknar min mjuka trygga farbror doktorn:(

Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: