- Etappmål nr (inte vet jag men bollen rullar!)

nataliedee.com



So far so good, tydligen har Konsum Nord policyn att vi fd sjuka
givetvis får tjänstledigt för aktivitet på Arbetsförmedlingen, nu
ska jag bara ta mig iväg på jobbet utan att skämmas ögonen ur
mig och be personaltantan att ta fram ansökan...


Det blir mer och mer verkligt, snart är jag där, snart är jag frisk
och snart ska jag hitta vägen till det perfekta jobbet, även om man
ju som tex centerpartiet framhåller att "piga är lika bra som en VD?!"
så måste jag erkänna att just pigeriet är det sista jag skulle vilja göra.


Solen skiner ute, mitt i all röra, och allt damm =( kommer
jobbarkompisen för lite artbestämning av ogräs i rabatt.
Inget kunde passa bättre för den här helgen med både värme
och sol startade grönsakerna en hysterisk tillväxt!!


Ska promenera till sjukan idag, lite motion och lite
nöje och jo, jag har lånat ögondroppar av dottern,
nu är det saker i luften kan man säga!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: