- Dagens snubblerier!


(bara att klicka på bilderna)

Det som stör mig här är formuleringen
Polispedofil. Han var under utbildning,
för mig är det viktigaste att han faktiskt
var en aktiv pedofil, inte vilket yrke han
utbildade sig till!

Sen att han efter överklagan fick strafflindring..
Inte ok, i min värld är pedofili ett grovt brott och
skall dömas utifrån det.


Att i samma tidning, samma dag, hitta denna nyhet,
en kladdande gympalärare som till sitt försvar använder
sig av så idiotiskt försvar som detta:

"-Jag vet om att jag är helvetiskt kramig"


Som tidigare tonårstjej, minsann, så kan jag rakt av säga
att , kladdande manliga gympalärare är inte ok!!





Ja, vad säger man? Det var bara
så enkelt att jag fastnade på rubriken:

"-Hotade döda alla"
ouch....





Gamla hästjejen i mig reagerade

"Ryttaren x x föll av sin häst - och slog i huvudet"
Been there, done that...




Den gulligaste artikeln sparade jag dock till sist,
eftersom att det är en prao som skrivit så ger
jag henne exakt lika mycket utrymme till små
snubblerier som jag själv har tonvis med!





Inga visdomar härifrån ikväll
änteligen har hon insett det själv också
tänker ni säkert
så ha det bäst
lev och må,

i morgon är en annan dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: