- Dagen börjar med solsken!


 

 

Även om vi hade hela 8 grader när jag klev upp så har

inte häggen slagit ut ännu, men visst är det mysigt att

sommaren närmar sig?

 

Har fortfarande samma snöhög kvar utanför mitt vardagsrum,

den krymper snabbt och snart kommer gräsmattan fram,

det känns nästan som att jag ska be särbot ta med sig en

räfsa nästa gång han kommer så jag kan snabba på våren

lite grann!

 

Varje vår är det samma sak, jag tror att jag vill ut och
räfsa men 10 minuter och 5 blåsor senare inser jag att
det ju inte alls är kul!



Själv ska jag iväg till sjukhuset idag, ska testa och åka buss
och tänker lite såhär, OM jag skulle råka se lite studsig ut så
vad då? Det finns många människor som lever med de här
ryckningarna jämt och inte anser jag att de ska sitta hemma
och skämmas!


Dottern ligger hemma idag, härligt med vår och knoppande
träd för nästan alla, utom våra stackars allergiker.... :-(

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: