- Babbelfian fick telefon



Det ringde här i morse, väldigt tidigt tyckte jag men nja, allt är relativt.
Tror att klockan hunnit bli tio fast jag låg där och snarkade i sängen.

(sjuka "barn" ställer saker o ting till rätta såtillvida att jag kan sova så
länge jag bara vill, familjen är samlad och då ägnar vi oss mest åt att
bara vara... sova alltså :-)  )



Hursomhelst så ringde det från VK...... någon frågade om jag hade skrivit
nåt i VK... Hahaha! OM jag har! Oavsett eventuell extra svamlighet eller
stunder i glasklar skärpa så nog tusan måste jag in dit och babbla också.


Men, om jag förstod det rätt i det där halvt medvetslösa tillståndet jag nu
befann mig i, så skulle det ha varit om nån skolresa, hur mycket jag än
rannsakar mitt sinne så har jag nog inte tyckt till om det....tror jag....


Men jag måste erkänna att jag hann bli ordentligt stressad,
mig veterligen har jag aldrig lämnat ut telefonnummer, namnet
kan ju spåras via mail men där är stavningen en annan och....
hmmm..... tänk om jag ändå babblat på kring det ämnet också?



Givetvis var jag tvungen att googla lite på mitt namn nu,
jag poppar upp lite här och var, även på en lista för moderaterna,
det är INTE den här tantan,
långt ifrån,
någonstans i Örebro finns min namne och
hon har mage att stå på moderaternas
kommunlista...

(för er som känner mig så vill jag bara återigen
betona
jag har INTE gått över till andra sidan, ok?)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: