- Vi som tjuvar din katt menar inget illa, jag lovar!


I natt hade jag sällskap i sängen, hela långa natten....
En svart hoprullad boll nere vid fötterna, ganska så
mysigt men man börjar ju undra, varför har hon valt
att parkera sin runda rumpa här hemma?


Katter är bra roliga, när jag gick och mötte upp dottern
på kvällskröken fick jag äntligen ut henne, kissekatten
alltså, och då låg hon ju vid grannhuset. Kan det vara där
hon bor eller är det samma sak som för oss andra, det
är inte alls skönt att vara utomhus i det här vädret?


Hursomhelst var det någon som inte ville vara ute mer så
hon följde bara med in igen och jag är ju så blödig att det
inte liknar nåt och ja, då slutade fredagen med sovsällskap
också :-)
1 A:

skriven

Haha, vad gulligt! Jag älskar katter och tycker så himla synd om dem när de måste vara ute i kylan! Men det var allt en modig en som vågade sova hos en vilt främmande människa så där:)

Kram!

2 Sara:

skriven

Vad sött! Hon har helt enkelt valt er som nya mattar! :-)



Kram och ha en härlig lördag!

3 Magda:

skriven

Kan ju vara så att de är en katt som inte är saknad alls... =-(...Men om de är så kan du kanske ta o sätta upp nått anslag på ställen i området där boende läser...

"Ibland får vi nattlig gäst... En katt som ser ut ditt o datt. Osv..." Be ev ägare höra av sig... Så de vet var kattrackaren håller till...

Jag har en kompis vars katt helt sonika flyttade till en gammal dam i området brevid...De var jätteoroliga till de fick veta var han var... Sen var de bara att acceptera att han hade flyttat...för han stack till henne så fort han fick en chans... Dessa katter!! De har egen vilja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: