- Våren är här, kom klappa en råtta!





Det finns saker som är äckliga,
mer eller mindre äckliga...


Jag själv har ju delat middag mer än en gång
med mysiga hamstern Bitchen. Hon älskade
beasås minst lika mycket som matte lilltanta
gjorde och ja


hon tog sig ju tom ett bad i
mitt Treo-glas en gång :-O


MEN



"- En råtta på 2-3 hekto tar sig utan större problem genom
ett hål som är 20 millimeter i diameter, förklarar han.
En fullstor mus tar sig igenom ett hål som mäter 7 millimeter."



Vill ni läsa lite mer om vårat råttproblem här
i Umeå så klicka bara på bilden ovanför,
en sak jag verkligen kan lova är att jag inte
sätter mig på golvet med en matlåda och sam-
äter med nån av dessa gnagare....... fy fan.....




lillhamstern....
läs mer om hennes hädangång (?)
HÄR

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: