- Valio, the best a "fismage" can get ;-)


 

 

Jo, jag har fortfarande laktosmagen från.....  även om jag blivit

så mycket bättre sen jag bytte ut en av mina mediciner, men

givetvis är det laktosfritt som gäller här hemma hos familj Litentanta!

 

Det kan ju verka hur korkat som helst att som jag jobba i en mejerikyl

och ändå inte passa på och köpa nyheterna när de väller in, för det kan

man då säga, laktosfria mejeriprodukter är verkligen något som är

under ständig utveckling.

 

Men i dag köpte jag med mig

Valios Äpple/Kanel o Vanilj,

herregud så god den är,

helt otrolig enligt mig!

 

Första klunken var som en sån där somrig äppelkaka,

med ströbröd förstås, och en god vaniljsås till...underbar!

Finns dock en liten risk att man ledsnar, den är söt

och väldigt "pajig", inget jag skulle vilja ha till frukost

varje dag men ändå.....

 

Underbar, helt jädra underbar !

 

 

1 A:

skriven

Hm, man kanske skulle testa. Lät ju riktigt gott faktiskt. Och nu har min kära mage gått sönder igen...

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: