- Uppdatering på skotteriet här hemma, intresseflaggan vajar högt i topp antar jag, men ibland måste man ju visa särbot lite traktorintresse också, eller hur? ;-)




 

 

Ja, ja, jag fortsätter med mitt gnäll över snöröjningen jag,

fast idag var det ju en röd traktor, som jag rabblade som

ett mantra eftersom att vissa i min omgivning/familj har

ett visst specialintresse....hehe, ingen diagnosticering dock,

man KAN gilla udda saker väldigt mycket utan att det i

kombination med en säregen asocial förmåga i omgångar,

ska behöva vara.......en neurologisk dysfunktion/handikapp,

men både märke och egen

bokstavskombination är som bortblåst ur skallen.....


 

(o självklart är det inte traktorn på bilden som har

skickat in läsarbrevet utan vi har använt an annan,

lite äldre, traktor få spela en roll...)

 

Men ändå, jag antar att en RÖD traktor,

icke baklastare, är ett litet uppköp trots allt ;-)

 

Förresten, tog väl bara en 30 omstarter av den här

f-bannade datorn innan skärmen godtog att den faktiskt

är ihopkopplad med resten av datorn.... suck

 

1 A:

skriven

Haha, visst kan man bli galen när man får hålla på och starta om utan att komma nån vart. Igår höll jag på sådär med internetanslutingen. Trodde jag skulle hoppa på modemet till slut!

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: