- Tankar en knepig dag



Att det blir lite rörigt under allt ändrande med
medicinerna är väntat, jag är alltså inte i nån
form av chock men jag måste erkänna att...
det finns bra mycket bättre sätt att tillbringa
en söndag på än såhär =(

Hittar en svensk dokumentär på nätet,
dessvärre hittar jag inte igen hela filmen
men det som finns gör mig intresserad,
jag är fullt upptagen med tunnelseende,
här existerar visst enbart en sak och då
kändes den här filmsnutten ganska sann...
(klicka på länken nedan för snutt)

Sitter hemma och skäms


Men
i morgon är fortfarande en annan dag,
hoppas på en helt lugn o fin dag, inget
sprattel, sprättande eller stånkande,
bara en massa lyft, kyla och tempo!
(pest eller kolera lite grann, eller hur? =)  )
1 kristina:

skriven

Imorgon är alltid en ny dag:)

Och, idag är det härligt...



Japp, med en underbar man går allt fort - varför vänta? Haha, har hittat rätt känns det som! Snällare man får man nog leta efter:)



Massa kramar och lycka till med medicinerna!

K


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: