- Små glädjeämnen som förändrar hela ens dag!




I dag får stackars Jan Björklund stå för mina känslor vad
gäller sittande regeringen, vad säger ni om det här då?


Efter en massa testande hos liten rödhårig prattanta, himla
liten o väldigt rödhårig måste jag få poängtera, så var jag
väl kanske inte allra mest på topp...

(tänk vad man kan känna sig dysfunktionell
när fel person summerar ens "talangfullhet"....)



Tog en fika hemma hos modern innan det var dags för nästa
rödhåriga prattanta, kan det vara en fetisch jag har utvecklat?
Nästan så jag börjar undra ;-)


Det är tur att en del personer har mer "rätt" till att ifrågasätta
och konkretisera, på ett mindre lyckat sätt för mig som person,
mina egenheter för ibland känns det allt bra knepigt,
hade det varit någon annan hade nog nävarna använts till annat
än att peta in en snus och öppna en Pepsiflaska med...



Ja just ja, ni kanske undrar vad vår nuvarande
utbildningsminister har att göra på en stooor
hundskit?

Nå ja, det gör inte jag, tyckte snarare att
han passade ganska bra på sin plats!


Mer sånt åt folket,
skitplaceringar alltså,
inte fler Björklundar!


Kritik mot omdömen i lågstadiet

Jan tog med sig frugan till USA

Kinesiska kan bli ett nytt gymnasiespråk

Skolkare ska hämtas med polis


Äsch, kanske är det bara så enkelt att
jag inte tycker om karln? Jag vet inte, en
jädra idéspruta verkar han dock vara även
om jag inte hittat några genidrag ännu...


Åsså en Husmarktanke.....
Ok, ok, jag är väl bara korkad
som inte sätter fart o blir frisk då?!

Dålig stil av Lise Lott Dinov då,
eller?
1 A:

skriven

Vad är det för sorts tester du får göra? Är det en massa frågor där man får kryssa i olika alternativ eller är det mer praktiska tester?

Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: