- Och hur vet de att vi kommer till helvetet?




Tar mig en sista svängom på nätet, hittar av en arg, smått irriterad tomte
på Youtube som gafflar om en sida på nätet där de visar hur många som
har dött under tiden man har varit på just deras sida....

Ganska sjukt va? Och sen när jag sätter mig för att verkligen läsa vad de
menar med sin dödsräknare blir allt än värre....


"The vast majority of those people are entering Hell."


Que?! Finns det mer vansinniga människor än just de kristna i
USA? Ibland blir man bara så chockad att det landet öht funkar
på något endaste vis, så många dårar på sån begränsad yta!


 

 

 

Som ni säkerligen kommer att märka är den här killen

tämligen kritisk mot sidan men ändå, hur mycket vettigt

får HAN ur sig under tiden klockan tickar på?

 

 

Känns mer som en stapling av Fuck-kombinationer mer än

något annat..... Landet i väster känns som allt annat än en

begåvningsreserv, men likväl farliga, risken för att jag skulle

ta mitt pick och pack och flytta dit är mindre än noll!

 

 

Jag vill gärna leva i ett land där folk tänker mer än vad de gapar,

oavsett om de är helt tossiga religiösa fanatiker som på

sidan där klockan finns, dvs Christian Faith (scrolla ner till

ungefär hälften så kommer ni att se den själva) eller om de

försöker vara kritiska...

 

 

 

Allt blir liksom bara för mycket,

åtminstone för mig själv.

 

 

Natti!

 

 

(I morgon är en annan dag, med läkarbesök i ett par, tre timmar...)

1 Daniel:

skriven

Gud så obehaglig sida!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: