- Nä men jag vill INTE!!!



Jag vill INTE, INTE, INTE ställa om klockan nu
det räcker gott o väl som det är för mig att
ta mig till jobbet till klockan åtta ju!!!

Läs här och inse att vi inte kan
fortsätta,
om det står i självaste Expressen
måste det väl ändå vara sant?!

(ironi?! ja men gissa...)


Men idag har varit alldeles ypperlig,
att bara ligga kvar i sängen och
zappa mellan kanalerna i ett par
timmar innan man masar sig upp,
inte illa
inte illa alls!

1 Magda:

skriven

Straffet för oss föräldrar är ju friluftsdagar... Du vet matsäck o fix!!! O mina barn har alltid haft med sig plättar... O NUUUUU kom jag på att jag glömde att skicka med henne bestick!!! Aja jag lär få höra de hela kvällen =-S

2 Annika:

skriven

Men visst är det väl skönt att det är ljust ute längre på kvällarna?

3 Sara:

skriven

Kikar förbi och säger hej. Snart helg, guld. Ha en fin, solig sådan.



Kram!

4 Pia:

skriven

Jag vill inte heller.. I morse 9.45 var vi hos frissan = tidig morgon. På söndag loppisinsläpp 10.00 = tidig morgon minus en timme! Fy fan! :o(



Jag gillar frissan.. de får gärna gnussa lite extra när de tvättar håret.. Skalpmassage är gôtt! :o) Dottern ska få fota mig, så får vi se om det kommer någon bild.. :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: