- Kom just på en sak!


(sommar, sol o cigg...m bara fötter...)



Nu är jag ju "ledig" från jobbet en hel vecka, jag har ju
inte sportlov, för sporta, det är väl vad jag gör just på
jobbet, utan jag har "utrednings"-vecka :-O


Min tur att gås igenom från topp till tå, och nog verkar det
mest handla om toppen som jag ser det..... Inte odelat
positivt känns det som just nu. Jag har helt klart varit mer
positiv till såna här saker tidigare under min sjukskrivning
men klart är att jag ska göra mitt allra bästa, eller sämsta,
frågan är ju hur man ser på det hela.


Om jag har tur blir det alltså 3 timmar med "vanliga"
farbror doktorn på måndagen, genomgång av tantans
fel och brister, rent "tekniskt" eller fysiologiskt kanske
det heter, eller är medicinskt ordet jag söker?


Sen får jag, om jag har otur... hela 6 timmar med en
psykolog.... Ett par dagars dividerande med en vimsig
tanta som förhoppningsvis har lite bättre koll på vad
som rör sig där uppe tills dess, känner mig lite klarare
redan i dag men det är väl för bra för att vara sant?
(efter två dagar med en dos mindre/dag? hmm)


Nå ja, det blir hursomhaver några lediga dagar och
lite senare morgnar, man ska vara tacksam för det
lilla tycker nog jag :-)


(och förtränga det faktum att den där halva kladd-
kakan som ligger o bubblar i min mage tillsammans
med grädde.... känns ganska äcklig just nu.....)
1 A:

skriven

Spännande...sånt borde de göra med alla sjukskrivna, tycker jag, inte bara avfärda dem. Men får du stanna hemma, eller åker du iväg nånstans för utredningen? Är det fk:s läkare? Nyfiken, nyfiken!

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: