- Knäpp? Ni får avgöra, i natt avnjöt jag då Bara Jonson live!



 

 

När man inte kan sova, eller bara vill babbla

då är och förblir SL ett bra alternativ,

förresten,

jag trivs där lite närsomhelst,


Bara Jonson är en svensk musiker,

det här är en inspelning av en spelning

från ett par år sedan med Far and Away,

visst är han bra?

 

1 A:

skriven

Jag är i nuläget mest rädd för förberedelserna inför en ev coloskopi. Sist trodde jag att jag skulle stryka med på kuppen. Det är rena självmordet. Har en gång gjort en halv coloskopi utan narkos, dvs de tittade inte på hela tarmen. Fick varken lugnande eller smärtstillande då och trodde jag skulle dö. Kändes som att magen skulle spricka! De blåser nämligen in luft för att tarmen ska vidga sig och har man redan en känslig tarm så är det sjukt smärtsamt. Men ändå hellre det än laxeringen...

Tycker absolut att du ska köpa "Hypnotisören"! Det är en av de bästa, mest välskrivna böcker jag läst på ett tag.

Och du, du kan väl berätta lite mer om hur den där utredningsveckan går till? Undrar lite varför bara vissa får en sådan. Igår läste jag även på en blogg om en som varit helt sjukskriven i snart 10 år och är ännu inte utförsäkrad...Konstigt!

KRAM!

2 A:

skriven

Har skickat mail med lösen nu!

Kram igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: