- God morgon!






Sov hur länge som helst idag,
skönt med den här extra lediga dagen!

Har precis suttit och kollat om jag skulle
vara lite impulsiv, till skillnad från tantstilen som
har planterats i mig å det grövsta den sista tiden..

men du särbot,
hoppas att du förstår att det inte är lika
lätt att bara smita iväg just nu?

Jag vill, men vågar inte riktigt,
måste tänka på hur saker och ting
faktiskt är just nu,
tyvärr.....


(bara så att du vet så sitter jag egentligen
redan i bussen på väg mot byn, bara det
att vi får ta det om nån månad eller så istället...)



Så istället blir det den eviga kampen,
kanske fixa lite här hemma?,
som får prioriteras....
blääääää,
inte lika kul direkt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: