- Gamla svärmora på besök


Det är vissa saker som består liksom, som min gamla, fd, svärmor! Hon
är unik, jag drar mig inte för att kalla henne just unik nämligen, en så
vidsynt, hjärtlig, ärlig, empatisk och härlig människa är det inte ofta man
får in i familjen och jag kommer definitivt att sköta mig bättre vad gäller
telefonsamtal och kontakt i framtiden!


Hon är nu här i vår hemstad, förberedelserna för hennes stora ryggop.
pågår som bäst och hon har blivit inbokad på Björken, vårt patienthotell.
På måndag väntar "lagning" av hennes spinala stenos...ouch och sen var
det nåt mer, som en gaggig tanta givetvis hunnit glömma bort redan...


Men, jag har liksom mallen klar nu, hur jag ska bli när jag blir äldre,
rak i truten, självsäker men lyssnande, alltså, här har jag min utmaning,
och jag hakar på den omedelbart!


Åsså kan ni väl hålla tummarna, och tårna som hon så fint fyllde i,
för hennes långa operation på måndag, här ska lagas och sen,
sen ska jakten på en ny katta startas,
är nästan sugen att kolla
av vem som äger stora svarten,
som f.ö var inne ett par svängar i
kväll också :-)


Vilken mysig katt jag har hittat av!
(eller som har hittat av mig borde man nog säga)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: