- Full fräs, mer hjärna?



Nu har jag kommit på vad jag är!!!

EN totalt OINTRESSant person, en lallande fåne som spekulerar
hejvilt om allt hon läser i tidningarna, allra helst nyheter som
handlar om våldsbrott, sånt går tydligen den här tantan igång på...

MEN
jag är inte ensam åtminstone,
för vet ni vad?

Här hemma sitter en till totalt OINTRESSerad person...

Han skiter totalt och högaktningsfullt i alla mina teorier och
spekulationer, men då hämnas jag, eller om jag nu gör det
först?
, jag struntar i hans ritningar så det bara tjongar om det!!


Jag menar hallå
snöröjning,
har t.o.m glömt bort vad för grej
han ritar på just nu,
så totalt OINTRESSerad är jag!


Men annars då?


Jopp, nu ska jag totalt skita i att jag inte
tål laktos och äta upp en massa vaniljglass,
helt OINTRESSerad av laktosintoleransen alltså,
jag menar,

fungerar det i vårt umgänge här hemma så ska det
väl fungera lika bra när det handlar om laktos?


Och nej,
vi är inte osams, vi bråkar nästan aldrig nämligen,
hur många som sover med 30 mil emellan sig orkar
med sånt tjafs?



Inte vi i varje fall,
men vi bråkade nästan
aldrig förut heller,
vi är helt enkelt totalt
OINTRESSerade av bråk ;-)


(vad jag svamlar om nu?

jag bjussar helt enkelt på ännu en glimt in
i en hjärna under avtändning, vilka vägar
mina tankar tar nuförtiden,
helt otroligt,
men förresten,
ni är väl också
helt
OINTRESSerade av det gissar jag ;-) ? )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: