- Förresten, det är svinkallt i dag igen...



Inte bara mina åsikter som får sig en avhyvling en dag som denna,
det är iskallt här i stan också... Jag trivs ju, peppar, peppar, i den
där mer "lagoma" kylan på jobbet men inte är snö och kyla lika
mysigt nu utomhus?


Önskar givetvis att mitt bubblande här på nätet kunde passa alla,
att mina åsikter, erfarenheter och tankar inte störde, men som
varandes "pretto" och "självgod" så är väl det omöjligt kanhända?


Nu tänker jag bara sitta här och sukta, fick nåt sms av dottern om
ett eventuellt middagsköp i stil med Skrovmål på Max..... Säga vad
man vill, skräpmat är åtminstone god mat, eller hur?
1 A:

skriven

Min hals har tyvärr pajat ihop totalt, men så länge det inte är magen så är jag nöjd ändå:)

Inte särskilt varmt här i sthlm heller. Börjar undra om våren kanske glömt Sverige i år...

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: