- En lallande tanta har landat


Vi kom ju iväg på särbots shoppingtripp den här helgen ivf, kan
ju bero på att jag börjat vakna så tidigt numer... Börjar vakna
vid fem-snåret och sen är det liksom kört, efter tre omsomningar (?)
vid nio insåg jag att det var lika bra att kliva upp, så jädra kul är
det ju inte att vakna eller hur?


Jula är som Jula är, inte min favoritbutik en bra dag och nu märker
jag stor skillnad i hur jag klarar av belysning och "plotter" runtomkring,
gick t.o.m och höll särbot´s arm som vilken gammal tanta som helst,
då är det illa ska ni veta haha! Han fick fynda, jag kom ihåg sopsäckar
och sen blev det en tvärsvängom inne på Willys för de eviga påfyllningarna
av grädde och cremé fraiche.... Tror att vi kommer att ha en väldigt mager
kost i framtiden här hemma, nu är det bara äckligt ...


Testade också av Rustas nya erbjudande, Treo!! Herre min je, nu har våra
butiker äntligen hittat av vad som säljer hos tanter, snorpapper, värktabletter
och gärna 24-pack Pepsi!


Sen att jag inte alls förstår meningen med den här nya flugan, spikattiraljer,
det är väl en annan sak.... Spikmattor...jaha, spikkudde, nä men aldrig och
nu ser jag att man kan toppa med spikbälte?!


Inte vet jag om jag är annorlunda eller så men när jag har ont, inte tror jag väl
att nåt underlag med plasttaggar skulle hjälpa mig då....men jag kanske är lite udda?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: