- Det blev en "annan dag"!


Finsärbot min stannade kvar i dag, ända tills i
morgon bitti minsann
, och jag vågade mig iväg
till jobbet, och vet ni vad?


Allt gick bra, kanske inte en prickfri dag men
bra nog för att våga ett nytt försök i morgon!


Tänkte avsluta med några ödmjuka, kloka ord,
som så många bloggare gör, men vet ni vad,
sån är nog inte jag ändå...


Så istället citerar jag Samuel L Goldwyn


"I'm willing to admit that I may not always be right,
but I am never wrong.
"



men det är ganska knepigt alltså,
jag ber inte hjälp så ofta, och
att be om hjälp för att man är rädd,
det är ju hemskt!


men vips så har jag klarat såhär långt
av dagen utan ett endaste anfall.... :-O


Fattar ingenting...
men skönt att det blev så!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: