- Den som söker skall finna ;-)


Jag måste bara få tipsa om självaste Youtube,
när jag har jagat land o rike,
nät o servrar ;-)
runt efter lite fakta om dessa här Vimpat så
kom jag till slut att tänka på youtube!


Det formligen kryllar av smarta, trevliga,
roliga, snärtiga, urkorkade och intressanta
själar även ute på tuben!


Just nu har jag igång en massa snack med
olika människor där, allt är inte bara skönsång
elände eller ploj utan du kan hitta rena fakta-
späckade inslag också, sen är det ju bara att
registrera dig, kommentera och med lite tur
så får du svar!


Sånt gillar jag med internet,
själva interaktionen minsann!


Säga att man är en tråkig nörd som
bara sitter hemma vid dator :-O



*ptttffff*
skitsnack
ibland är det inte alls fy skam inte!


1 Svägerska:

skriven

Det funkade inte att kommentera på skidbilden...

Backen heter ju Hankesbacken! Så nu vet ni det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: