- Analysera mera!







Nu hoppas jag verkligen att det kommer att handla om rena "funktionstester"
idag, och på torsdag, för jag är inte sugen på nån hafsanalys av litentanta...


Att lägga sig i tid verkar ha fungerat sisådär, vaknade vid två-snåret och
var på väg upp tills jag insåg att klockan just var bara två!


Nu är det bara projekt täcka över alla mörka ringar under ögonen kvar
innan jag ska sätta mig på bussen och ta mig ner till den där kvinnan,
kan vara lite av en nackdel för henne om jag är för pigg. Truten blir bra
mycket mer snabb och rapp när hjärnan fått vila nämligen =)



Sen vill jag passa på att gratulera Magda till hennes nya jobb,
mer sånt här i bloggvärlden om jag får be, jag behöver all
inspiration jag bara kan få för juni närmar sig med stormsteg
och rätt var det är är det min tur att ge mig ut och leta igen...
1 Daniel:

skriven

Analysera e tråkigt



Jag äter typ bara godis å ser filmer å har kul me kompisar.

2 Sara:

skriven

Tack för fina ord hos mig! Du har så rätt!

En solig och fin fortsatt vecka önskar jag dig!



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: