- Alla kan, även om en del orkar lite mindre!






Visit RESURS



Att alldeles just precis nu tro sig kunna
flytta berg och skapa smärre underverk

är aningen naivt,

egentligen har jag helt o fullt tankestopp
under den här påskhelgen, vilket då i sig
snarare triggar igång de 2, eller om det
nu faktiskt handlar om 2 hundratusen,
2 miljarders triljoner (?)
hjärncellerna att
totalvägra stillhet!


Nu måste vi agera, vi MÅSTE höras och
vi MÅSTE kämpa! (kan det vara Micke som
så totalt drar igång mig?) och jag tar steg
för steg framåt, uppåt, ditåt!


Titta in hos Resurs,
Respekt för Sjuka och Utsattas Rätt i Samhället!



Ensam är ingen stark,
tillsammans kan vi uträtta storverk!



Det finns massor att göra och nu är den rätta
tiden att starta upp, andas er jädra fjäll-luft
under helgen, ta er Jägermeister och glöm INTE
hjälmen under skoterturen men sen,


Välkomna in i vår verklighet!


(jag kommer mest att gästa forumet till
en början, lite balsam för själen, lite lugn
för snurriga tankar, lite gemenskap i svåra stunder...)
1 Pia:

skriven

Jag förstår att du stannar hemma när du mår som du gör.. Jag är så kluven, skulle velat vara hemma samtidigt som jag vill åka upp och träffa alla! Hmmm.. Förr tog jag alltid ledigt påsklovet men nu är vi tillbaka på måndag. Stiltje vad gäller husförsäljning, alla är upptagna med fjällresor och lov.. Hoppas det drar igång efter nästa vecka för det känns som att leva i ett vacuum nu! :o(



Eftersom du gjorde en smiley ang anställning så antar jag att du förstod hur jag menade! :o)



Läste ledarsidan idag i VK; f-n va bra skrivet om utförsäkrade och deras framtid. Jag hoppas verkligen att alla röstar klokt och solidariskt i höst.



Hoppas du får en skön påsk trots att du blir hemma själv! En stor, varm cyberkram får du i allafall av mig! KRAM!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: