- Aha, Linda svarar mig....hmmmm


litentanta sågad? aningen...
Jag står fortfarande för mitt tidigare inlägg,
jag är fortfarande inte imponerad av fru Skugge,
jag har försökt kommentera hos henne men det går
ju FAN inte....


OM fru Skugge enbart genom att klippa sig, skaffa
sig ett jobb och leva ett svenne-liv blev "hel" så
grattis, ännu ett lyckat drag....


Själv har jag aldrig sett din fixering vid att "leka"
familj, göra karriär och nu vid vuxen ålder "blomma ut"
till vad du nu är som ett häftigt, vettigt, ja, jag vet
faktiskt inte, intressant sätt att må bättre
MEN luften är fri, eller sättet man nu väljer att leva..


Jag vidhåller att jag tycker det är fel,
fel, fel, fel så ini helvete
och det skäms jag inte för...


Nå ja, klippa mig...hmmmm, nääääää, ids inte,
tofs går lika bra, för glöm inte, jag är ju 40 +
och skaffa mig ett jobb? Har ju redan ett så jag
är väl nöjd där också, ivf för stunden och svenneliv
har jag haft, och har, så länge jag bara kan minnas.


Har man en 18-årig dotter så ligger väl kanske inte
tanken närmast att fortsätta att föröka sig, o sen
var det det där med droger och sova 8 timmar om
dagen...


Är det ens lönt för dig att nämna att jag ALDRIG
har provat på droger, att jag bara äter den skiten
som läkarna skriver ut. Jo, man kan bli sjuk även
om man gillar att arbeta nämligen, och alkoholintaget
är väl inte noll, men nästintill...


Kul förresten, nu har jag klagat på två kvinnliga
"ikoner" inom bloggvärlden, Towa Lindberg, när hennes
tuggande om unga, äldre och ja, alla, skulle köra mer
analsex och sen Linda Skugge....


Jag borde väl skämmas kanske?


Men det skiter jag i,
precis som du Linda skiter i vad alla andra
tycker, och du har alldeles rätt i att jag
inte är intresserad av dina ärr heller.....


Finns det något du inte vet, har gjort eller kan?

*nyfiken*


1 natalie:

skriven

åh, herregud, är du 40+ och kastar ur dig skit som en pubertal sinnesförvirrad lilltjej? du kanske skulle se över din medicinering, de verkar sätta griller i skallen på dig.

2 Pia:

skriven

Fattade ingenting av din kommentar hos mig, men nu förstår jag... Oooops, du är riktigt i hetluften nu.. Lite oschysst att det inte går att kommentera på hennes blogg.. :o(



Men du blev länkad.. inse hur din statistik kommer att stiga!! Eller hon kanske inte har så många läsare! ;o)

3 Magda:

skriven

Hoppsan hejsan... Ser att du har förargat folk... Ikonen Skugge får inte svartmålas...



Jag har faktiskt aldrig fastnat för nått hon skrivit...Tycker att hon är jobbig...Men´men...Ides inte ens gå in på henne blogg nu för att kolla... Men jag får göra de i morgon...eftersom jag borde sova nu... Usch o fy på mig ;-)...



Jag anser dock att du sällan skriver okloka saker...du är oftast ganska klok av dig...Så jag tror inte att du behöver växa upp, klippa dig eller skaffa ett nytt jobb...Åsikter har du all rätt att ha...Även på Towa o Linda... Utan att folk blir vansinnig...



Kramis på dig tanten...

4 Madde (maddepladder):

skriven

Men hon har väl heller aldrig skrivit att DU ska klippa dig och skaffa dig ett jobb och skaffa svenneliv? Hon pratar ju unga tjejer som mår dåligt och ältar och bökar runt i sin egen skit. Sen är hon väldigt svart/vit i sina åsikter, det tycker jag också. Så kallat svenneliv är inte för alla. Men poängen är nog snarare att lyfta sin egen sinnestämning genom att få annat att fokusera på än sig själv. Vilket fortfarande inte är detsamma som att säga åt en sjuk människa att rycka upp sig. Är man sjuk behöver man givetvis mer än så.



Jag tror inte Linda behöver mig eller någon annan att försvara henne egentligen men jag blir lite trött av att se att folk så ofta och gärna läser in saker hon inte menar, ger henne åsikter hon inte har. Tar åt sig för saker hon inte sagt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: