- Välkommen till lugnet på landet...


Vi fick tummen ur och tog oss hela vägen till en granne, tittade på alldeles
nylagt golv och väldigt behagliga tapeter och givetvis samma förundran
över den utsikt de kommer att få när allt är klart! Citron/lite matt-gula huset
i backen blir nog ett ganska bra ställe att bo på tror jag!


Lite fika, lite ungar, ungar är och förblir ju barn och givetvis innebär det en
viss ljudnivå, jag får helt enkelt hålla mig i bakgrunden lite mer misstänker
jag
, och till särbots stora besvikelse tackade jag nej till att köra liten gul "typ
traktor men går under namnet Fiat"
efteråt...


Jag gillar ju truckkörning, inbillar mig att traktor skulle funka minst lika bra
och allra gulaste Fiaten är ju en traktor trots sina band, men det är inte direkt
ljudlös körning vi talar om nu... Här flyttas stenar och stubbar och skapas nya
ytor... där man kan ställa än mer saker oroar jag mig för men, men...


Ska stövla på mig och titta lite på hans körning nu,
det har blivit tyst och om inte annat kan han ju få visa
upp vad han gjort =)


(det är oroväckande likt småpojkar i en sandlåda
som leker brmmmm brrrmmm med sina små
leksakstraktorer skulle jag nog vilja påstå hihi!)
1 A:

skriven

Det verkar bo en liten pojke i varje man:) Fast å andra sidan så bor det nog småflickor i oss kvinnor också...:)

Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: