- Sommar, sol, vita KORTA shorts o gäddhäng, på benen!!!!



Tänker inte lägga upp nåt bildbevis nu, konstaterar bara att nu
är det banne mig nog, ska jag använda den här kroppen offentligt
så måste jag skyla mig.... Det är alltså inget att leka med, det här
åldrandet....

När fladdret på armarna försvunnit så kommer det där andra
fladdret fram... =( Det som hör ihop med att man faktiskt har
uppnått en ålder högre än önskvärt och skinnkostymen tappar
sin elasticitet punkt.

(Det är bättre med fyllning i kostymen än utan...)

Men nu struntar vi i det, ut i solen, läsglasögonen på =) och
njuuuuuut, hoppas bara att ingen granne sätter kaffet i vrång-
strupen, vill inte förorsaka en olycka bara genom min arma
uppenbarelse haha!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: