- Shoppingsajten som har allt


en hungrig tanta kan tänka sig!

Att shoppa är inte kul, kläder är sällan snygga på och modet växlar
så fort att jag inte ens orkar försöka hålla koll på vad som är inne
eller ute, hiss eller diss kanske man ska skriva?

Nu har ivf jag hittat en sida som passar mig som handen i handsken,
jag får "låssas-handla" alla saker som är kul, och nödvändiga att ha
här hemma.

läs diskmedel, fryst kycklingfilé, aromat och liknande...

Den är ju till och med COOP-ansluten, herreje, man är väl
trogen sin arbetsgivare in i döden, eller avskedandet...

Mataffären.se

Bortsett från de små detaljerna som att man måste bo i
Stockholm, att det kostar 85 :- extra i hemkörning och
att varorna var snuskigt dyra i sig så var det kul,
efter att ha samlat på mig allt som behövdes,
och lite gotta som hårfärg och vitlöksoliver
slutade allt på:

3535,92 kr

Ouch....


Ganska skönt att bara kunna stänga det fönstret sedan =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: