- Ok, det gick ju inte så värst bra på Af i dag då...


Vissa dagar fungerar sämre än andra, inget annorlunda för mig än för
andra, men jag blir bara så frustrerad! Dagens träff innebar en knapp
halvtimmes prat, mycket svammel som min nära o kära ju säkerligen
känner igen och sen blev jag helt enkelt hemskickad...

Tänker på dotterns allra finaste sms, sparar det längst inne i hjärtat,
och försöker tänka likadant, man kan inte alltid lyckas, nu är ju min
definition av att lyckas lite skruvad kanhända.

Skit i anfallen o tuta o kör ändå....

Hmmmm, korkad är väl en bättre tolkning,
life happens och det är bara att gilla läget,
nån gång ska även den här tantan acceptera det!

Men vad gäller min svängom här i Arbetslivsintroduktionen, steg 2
jag då kunde jag väl ha börjat lite mer effektivt kanske =(



Vi bildar en ring av hopp
vi låter lågan gå runt till varandra
om mitt ljus slocknar
kan jag tända det på ditt
om ditt ljus slocknar
kan du tända det på mitt.
Tillsammans skapar vi
klarare ljus
Och varje ljus ger ett löfte :
Att mörker inte är sista ordet.


En vacker dikt jag "lånat" från Resurs



(klicka på bilden ovan för länk)
1 A:

skriven

Där sa du ett sant ord - resor kostar ju även pengar! Det hade jag faktiskt inte ens tänkt på, har bara tänkt på magproblem och hur trist det är att resa ensam, men så finns ju den ekonomiska biten också...Och Sverige är ju dyrare att resa i än att resa utomlands!



Vad är det du får göra på af? Är det bara pratmöten med handläggaren? Eller har de hittat på ngt mer meningsfullt?



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: