- Miss White trash .....


www.nataliedee.com

www.nataliedee.com


Eftersom att solen fortfarande sken när jag kom hem från sjukan så var det
bråttom, bråttom att starta upp projekt SOLA!! Hittade en påse med en gräs-
tuva utan för dörren också ;-) tack moder, så jag hade ju om inte annat en
legitim ursäkt för att vistas utomhus...


(nä, så paranoid är jag faktiskt inte trots att jag i dag helt och
fullt tillhör de utförsäkrades gäng och kanske inte ens borde få
synas längre...)



Jag är inte någon fanatiker när det kommer till att sola men man måste ju
försöka få lite färg på sig, trots det tvärlessnade jag och började flytta om
plantor i min lilla rabatt.


Någon har antagligen haft svårt för att hålla koll på vilken sida
arslet satt, lite mer vikt, lite mer kött så att säga, numer är
det ganska tomt kring häcken vilket gjorde att det blev en söt
kombination av militärgrönt linne i slafs-stuket, håliga byxor,
ovan beskrivda vuxen-finnar.....i massor, överallt :-( och om
jag hade otur, ett par antika rosa, totalt urtvättade string som
stack fram där bak....



Där bak ja.... där kom 2 Hallelujah-tomtar, de där strikta och
livrädda Mormonerna..... :-O Så skabbig och "herregud varför
bor du inte på någon husvagnscamp i Södra USA människa?!"

har jag aldrig känt mig tidigare...


Men halli hallå, inte vet jag om jag känt mig så mycket tuffare
med en svart kostym och namnbricka....Ena killen såg nästan
rädd ut när han väl vågade titta åt mitt håll haha!


Var ju tvungen att titta in på Mormon.org, vilken häftig
religion med levande profeter, egen kanal på Youtube
där du kan gå in o hjärntvättas lite mer om du glömt
bort nåt....


Jag är nog hellre utförsäkrad, ruggugglig och framför
allt FRI än allt det där, japp, jag hittade nåt gott i
eländet ivf!
1 Katta & Doriz:

skriven

Ja tänk hur religioner kan göra. De kan hjäntvätta, lura, utnyttja och bedra - allti Guds namn.

Själv är jag väldigt anti. Har dåliga familjära kopplingar till Maranta. Vi håller oss låååångt bort från dem!

2 Millah:

skriven

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Snart kör jag även igång en tävling där man kan vinna en goodiebag värde 2000:- så håll utkik=)



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: