- Jag uppmanar ALLA att se Sicko av Michael Moore!


Eftersom att feletåååånen ringde så har jag bara kommit halvvägs genom rullen
ännu men jag säger som alltid, när saker o ting går åt helvete i USA, ja då går
det käpprätt åt helvete!

Att vi nu snart hamnar i samma röra härhemma känns väl inte direkt för upplyftande
men jag behövde den här sparken i arslet, kom igen Svensson, tänk efter både en
och två gånger FÖRE du går och röstar i september!

Privatisering, reformer, utslagning.....
Ska man vara tvungen att flytta?!
(tjuvar borgarnas argument, för vinner Alliansen igen,
då vete tusan om inte jag tar mitt pick och pack och
helt enkelt drar härifrån... måste väl finnas neurologer
på andra ställen än i Sverige!)



Och ni får absolut INTE missa att läsa

UTREDARNA


Kjell Raution, utredare på TCO, bloggar om
de som kommit i kläm i nya "rehabiliteringskedjan"

När blir de "enskilda" fallen ett generellt problem?



Ja du Christina Husmark Persson,
eller Fredrik Reinfeldt,
eller vara vem det månde vara,
NÄR är frågan?



Rösta RÄTT
rösta RÖTT!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: