- Dåre mi fa so la di do......


Det är lite intressant, men återigen så jävla patetiskt, att folk hittar igen en på
internet och blir tossig av något som jag ju egentligen aldrig tycker till om....

Jag ägnar mig ju mestadels åt svammel, erkänner mig skyldig till en
hel del riktat svammel numer dock, tack Christina H P med följe
men i dag hittar jag av min hittills största tomte,
eller han mig snarare för att vara korrekt!


(klicka på kommentaren om du vill se vad han domderar om)


Om jag nu inte är helt felunderättad gömmer sig en modell äldre man
bakom dessa rader, en farbror som även varit aktiv i ND, ett intressant
parti minst sagt..... Kan väl någonstans tycka att det är lite synd om dig,
sittandes i hamnen, surfandes undangömd i någon container,
eller hur var det där?


"Aktivt upplysa folket om att svenskarna håller på att assimileras med helt främmande
kulturer och att det svenska folket på sikt riskerar att helt upphöra att existera"

direkt plockat ur deras principförklaring.......

SÅ, nu fick du lite uppmärksamhet,
tänker inte bemöta ditt skitsnack dock,
alla har rätt till en åsikt och arslen har två,
eller blandar jag ihop något...

min blogg, mina tankar
och jag tycker du ska hålla dig
till ditt dragspel istället Ingvar, ok?




1 A:

skriven

Har just inte testat mindfullness, men jag brukar ha svårt för den typen av övningar jag med. Är precis som du alltför speedad när det är dags att varva ner.

Varför ska ni vänta till i höst och leta efter sista-minuten-plats på folkhögskolan? Är det inte bättre att ta det nu om hon vet att hon vill gå?



Gonattkram!

2 Katta & Doriz:

skriven

Tycker han sinlägg är hysteriskt roligt. Speciellt eftersom han svenska verkligen är urusel! Kanske skulle han ta och plugga lite grammatik, meningsbyggnad. Framförallt borde han lära sig att man inte tar upp helt olika saker i samma mening. Då skriver man en ny mening....

Älskar rasister som inte ens kan svenska som de ärar så högt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: