- Ännu en dag, ännu ett andetag



Är trött, hade precis lyckats somna i soffan när särbots inbäddade,
grisgrymtande snarkningar väckte mig... just nu gillar jag inte för
mycket ljud överhuvudtaget känns det som

Sen har vi andetag, har varit några dagar fokuserade på just andning...
Sitter och lyssnar på väsningar, puffar, lite stön och stånk i omgångar
och allramest just djupa andetag..

Det är jobbigt, men inte lika jobbigt för mig som för
hon som kämpar på och andas, ändå känns det nästan
som att man har sprungit ett marathon när det väl är
kväll..

Blev 13 timmar för mig i går, för henne var det ett dygn,
förstår inte hur man kan hålla sig vaken så länge och hur
det ändå går att skratta till i omgångar, för lite skratt och
lite fniss bubblar fram mitt i allt.


Usch, det är inte roliga tider i familjen just nu, inte alls,
men jag tror att det kan gå bra. Jag tror att hon orkar med
och jag tror att bassiluskerna kommer att vara de som får
stryka med, har nog bestämt mig för det helt enkelt.

O gissa vad, ni får rösta rött, svart, gult, grönt eller
vad tusan ni vill, just nu skiter jag i det, livet är bra
mycket viktigare än det.........

Kategori: Ont
1 Åsa:

skriven

Tänker på er!

Kram

2 Madde:

skriven

Tänker på er alla och håller alla tummar på att allt går bra.



Glöm för allt i världen inte att ta hand om er själva oxå!



Kramar Madde

3 Pia:

skriven

Men... vad har jag missat? Vem är det som är sjuk?? :o(

Kram!

4 Erika:

skriven

Vi tänker på Er allihopa & hoppas att allt går bra! Massor med styrkekramar!!

5 Pia:

skriven

Tack för ditt svar.. Jag har ju bara varit inne sporadiskt under flera veckor så jag hade helt missat att din mamma var så dålig. Fy så jobbigt för både er och henne.. Tänker på dig! Kramar i massor..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: