- Waiting on the world to change, dagens låt!


 

 

 

Somnade i hyfsad tid i går, sov lagom länge idag

drömde noll och ingenting och hann tom vakna FÖRE

dagens telefonsamtal, känns helt ok med andra ord.

 

 

Sitter och försöker gå igenom lite kring vad som händer här i Sverige,

vill komma ikapp och vill hitta igen lågan men allt bara snurrar kring

Littorin. Måste dock säga att jag redan före alla eventuella fuffens drogs

fram i ljuset inte alls tillhörde hans beundrarskara så jag lider inte så där,

men det finns ju en massa viktiga saker här i livet också, eller hur?

 

 

SOL är INTE viktig i min vardag, i min verklighet, i mitt NU men jag

tänker ändå bjuda på ett bra inlägg vad gäller hela affären.

 

En kroniskt opålitlig statsminister - Jinge


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: