- Sover som en stock i min egen säng =)


Eftersom att jag ju satte mig på bussen hem igår så bestämde sig solen
för att titta in hos Höglandsborna förstås... Här i stan är det mulet, ganska
kladdigt och jag kämpar med att vakna.

Dagens väckning var en otroligt klämkäck "dingelidång" på ytterdörren,
undrar hur man bär sig åt för att få den att låta så glad, för oftast är det
mest ett jädra oväsen bara.. kanske dotterns Converse som lockade fram
det glada i "dångandet"? ;-)

Finns massor med viktigheter ute på nätet i dessa dagar men jag har
drabbats av någon bloggtorka så vad jag än försöker knappra ihop så
blir det bara en evig röra.. återkommer med seriösare försöka att väcka
den lite mer kritiske väljaren i er.

Att vi ska tänka till, tänka om och förhoppningsvis
tänka rött kommer väl inte som någon nyhet dock?



Nu väntar sjukan, efter lite klädinförskaffande och mer
pappersarbete á moderns vägnar, det är ju månadsskifte
IGEN, herregud vad fort den här sommaren rann iväg.....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: