- Jag har en egen revisor


 

 

Skillnaden mellan mig och säg Katrin Zytomierska är bara den

att jag har fan inte pengarna, bara räkningarna

men jag har min gubbe som trollar på så jag åtminstone

får iväg eländet nångång.


Saker som krisar för mig när

livet blir tungrott är just sånt som att ta sig för att ens

sätta sig med räkningarna...... Koderna, väck, borta,

tjolavippen så tom skallen blev, men "annars" så är

jag ju i full gång (oavsett vad ni nu tror...hmmm)

 

"Revisorn" min tar tag i det där värdsliga och jag

behöver bara föra över pengarna i en klump,

så mycket enklare och så mycket mindre klump

i magtrakten


*andas ut*


Ta hand om er,

sånt är viktigare än man tror!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: