- Jag bara undrar.... ska vi tycka synd om Littorin nu och VARFÖR?!







"- Det ska vara straffbart och kännas när man begår lagbrott, säger han till Janne Josefsson
i Uppdrag gransknings studio." (Nu handlar det ju inte om eventuella sexköp utan helt andra saker, dvs
samvetslösa arbetsgivare som använder papperslösa flyktingar som arbetskraft....) 27/2 - 08


"- Jag blev bara så djävla förbannad, sade han till journalister som väntade utanför riksdagen

då han under en debatt med socialdemokraten Luciano Astudillo rusade ut ur kammaren".

SVD 16/ - 09



"- Slöa ungdomar bör inte få socialbidrag. Det anser Sven Otto Littorin." Metro 28/4 - 10


"...en generös a-kassa bidrar till högre arbetslöshet". Dagens Arena 2/5 - 10


 


vill du läsa mer ? Aftonbladet 19/3 - 10

 

undrar hur Bea förhåller sig till dagens läge?

 

 

Och förresten, visst låter det helt vettigt att en minister som avgått

helt "frivilligt" under än så länge ganska mystiska omständigheter ska

ha RÄTT TILL ett avgångsvederlag på 1,3 miljoner kronor ?!?!?!


"I långa perioder de senaste åren har han tagit mediciner mot depression
och också träffat en psykoterapeut, uppger Expressens källor."
Expressen 11/7 - 10

 

Varför kan inte han kastas ut från alla "skyddsnät" som vi andra har gjort,

om han nu lidit av sin depression och i mina ögon även faktiskt gjort ett

uruselt arbete så välkomnar jag dig, Sven-Otto, till närmsta Arbetsförmedling.

 

I helvete att du förtjänar 112 000 :-/ månaden i ett år efter dina eskapader!!!

 

 

Stackars, stackars Sven Otto...

NOT

 

 

Här har ni Jan Helin, Aftonbladets chefredaktörs

tankar kring allt från publicering till vad som är

rätt kontra fel, jag kan inget annat göra än säga

AMEN!

 

Sex, lögner och Littorin

1 Depression botas inte med horbesök:

skriven

Jag säger samma sak. I helvete heller att jag skulle tycka synd om Littorin. Jag skiter fullständigt i hans s.k. "depression". Han kan vara hur deprimerad han vill. Taffligt försök att vinna sympatier: "jag var deprimerad och bodde långa perioder i mitt tjänsterum". Jaha. Och därmed skulle det vara ok. att bryta mot lagen?



Littorin ligger precis så som han själv har bäddat. Det är inte synd om honom. Inte ett dugg.

2 Kerstin:

skriven

Han borde förstås skjutsas in på något projekt på AF, att lära sig skriva CV:n exempelvis. Det blir man frisk på på sekunden. Förstår inte varför man missunnar Littorin denna förnämligt snabba väg till hälsa. Så får han ju lära sig något också, som han inte kan uppenbarligen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: