- Här är gudagott att vara


även om jag inte får till några bilder och inte lyckats fånga mig någon fisk, än....

Nu ska vi iväg och fika våfflor, sen ska vi ta med svärmora till vindkraftparken
uppe i ........ vad det nu heter och SEN, sen ska jag ut och fiska =)

Det är härligt väder, lagom mycket mygg, ivf om man håller sig på ån, och
svägerskan bjussade på både Martini och Whisky i går kväll minsann, men
nu smiter vi, ha det bäst hela drösen!
1 Sara:

skriven

Det låter verkligen gudagott!



Stora kramen!

2 Magda:

skriven

Har fixat bilder o fått mig 1 fisk i helgen...Dock inte stor nog att äta... De fick fiskalergikern Janne sköta i stället... Så jag har ätit supergod harr både frukost o middag under helgen...

Livet är helt fantastiskt trots brist på semester... Njuter av mina helger i stället...



Ha de så bra tanten...Ses i texten... Kramis...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: