- Fortsätter att prisa vården, allt är inte bara ris utan massor av rosor kan man finna....



 

 

Ännu en bra dag,

en dag som var bra i sitt allra
speciella sammanhang.

 

I dag var bra för att mamma börjat titta fram än mer

i dag var bra för att det verkar ha vänt.


I dag blev smått underbar när snälla syster

plockade fram cd-spelaren och vi fick njuta av någon sorts

avslappningsmusik och i dag var bra för att alla är så lyhörda

och varken får vansinnesutbrott på tjatiga anhöriga...läs litentanta

eller missar de små signalerna på obehag från mamma.

 

(Sen att jag är alldeles för feg för att ringa och
kolla hur läget är när jag väl är hemma, ja det
sitter ju mest i mitt eget huvud....
)
1 Katta & Doriz:

skriven

Måste säga att personalen där jag ligger också är underbar. Kanske krävs det en viss personlighet för att kunna arbeta på sådana avdelningar? Har aldrig blivit bättre omhändertagen, och jag har legat på mååånga avdelningar!

2 Camilla:

skriven

Du är den som finns där och alltid har funnits där! Och det vet de som bör... Skickar ännu en KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: