- Fool me once...and I do it again


Saker som triggar min epilepsi bör ju i högsta grad undvikas,
visst låter det som en smart strategi? Jag vill ju nämligen för-
söka framställa mig som en tänkande människa nångång ibland =)

Man kan gå till roten, botten, tänka efter på riktigt och då finns
det en hel massa saker som kommer upp, äta, sova, vila är tre
grejer

MEN

nu tänker jag på alla andra saker jag inte borde
göra men bara inte klarar av att lägga ner!!


Jag är en nyfiken en, jag bara måste titta efter när jag hör sirener
och ständigt hamnar jag stirrandes rätt in i blåljusen...



Och vad händer då?....

Jag blir risig.... , inga stora kramper, inga viftande lemmar
bara vill krypa ihop till en liten boll och "hålla ihop" tills det
går över...


Sånt fungerar väl, men man känner sig korkad, mitt på
cykelbanan, bland folk (?!?!) och allt jag vill är att hålla
ihop skallen innan den exploderar


Nå ja, slutet gott, allting gott, jag vågade mig tom på att
fråga busschauffören om ett extrastopp mellan två håll-
platser, gäller att försöka göra det så enkelt som möjligt
att ta sig hem och en bred, rak asfaltsväg kan ju inte ens
jag missa ;-) Tusen tack snälla tant busschaufför!


Och som av en händelse hade jag bara någon timme
innan bokat mig en provtagningstid på neuro,  det man
har i skallen får man banne mig se till att fortsätta ha
där!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: