- Fast vet ni vad, just nu handlar det MYCKET om här och nu!




Idag har jag pratat med min mamma, inte något ovanligt i sig då vi faktiskt
har nån form av outtalad överrenskommelse att vi hörs av minst en gång
per dag...


Skillnaden mot i dag var att det har varit tyst ett tag.. ovanligt många dagar
utan prat och bubbel, men idag bröts den trenden, den tysta alltså!


Efter den här hårda kampen mot sin kraftiga infektion trädde en bas fram ;-)
inte var det några pipiga toner som hördes utan en
som sagt var ganska bas-röstad moder som harklade sig ut ...


Saker och ting händer, det är positiva saker,
hälsan förbättras
, hon är med oss andra och vet ni vad,
det känns bara hur skönt som helst!
1 Camilla:

skriven

Sänder massor av kramar från oss <3

2 Katta & Doriz:

skriven

Så skönt att hon börjar bli bättre!

3 Pia:

skriven

Vet du, jag var lite rädd för att läsa här.. eftersom jag inte varit inne på ett par dagar.. men så glad jag blev över att mamma börjat piggna till, basröst eller ej!!! :o) Tänker på er! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: