- Här ska startas!


Hur kan det komma sig att när man tvärvaknar sådär vid 5-snåret på morgonen,
ja men då är man klarvaken, hur pigg som helst och skulle gärna studsa upp och
starta byggnation av ett hus, bygga sin egen flyttbil om inte annat eller varför inte
laga till Nobelmiddagen?


Nu, 6 timmar senare, och alltså med 6 timmar mer sömn i bagaget, då är det sååå
jobbigt att kliva upp. Ögonen känns som de ska ploppa ur skallen, i sann Marty Feldman-
anda fast det handlar om ett ansikte och ögon som liksom släpar efter när jag går...


Dottern är sjuk, genomförkyld och eländig, det sista jag själv drömde om innan jag
vaknade till var olycksbådande nog att alla retade sig på att jag grävde mig själv i
näsan och snöt mig hela tiden...


Så Gomorr på er alla därute, här ska bara plockas, skuras fönster, till sjukhus, handlas,
hämtas mediciner och hem och fortsätta plockas.... Bläääää, eller roligt, snart får vi ta
den nya lägenheten i besittning! (ska försöka jobba med en attitydförändring snarast!)


Sen att jag själv också har feber är ingen grej, det är bara som
det ska vara vid den här tiden på månaden, hann nästan bli lite
orolig dock, inte läge att hela familjen blir liggandes samtidigt nu!
1 Sara:

skriven

Hej vännen!

Hoppas verkligen att du klarar dig någorlunda från förkylningen! (och att din dotter blir frisk kvickare än kvickast förstås!)



Tack för din kommentar hos mig! Oj, så lång och så fin och så glad jag blev! Du är kanoners!

Det där med att du "ju inte har lösenordet".. Var det en liten vink eller bara ett konstaterande i förbifarten? Vill du ha lösen är det bara att skicka din mailadress.



Önskar dig en världsbäst dag.



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: