- Varför är det så svårt att starta?


Idag är ju dagen D, nu ska litentanta starta projektet flytt på alldeles riktigt,
men nääää, har tassat omkring lite på särbots "företagssida", eeeeh, den är
oerhört tråkig eller hur? Nu fattar jag ju ingenting av eländet så det blev noll
och intet av det försöket....


Ja men då kan jag ju kolla av ALLA jag har på Bloglovin,
och nu menar jag alla med deras olika länkar,
kanske hittar man av mer att läsa på det sättet?


Om ni undrar så kan jag tala om att man VERKLIGEN hittar av
mer att läsa så jag är ytterst tveksam om jag öht kommer att
plocka ner granen ens idag,

eländes elände att man är så förebenat lat...


Givetvis så måste jag ju hänga med på Bloggplus också,
världens enklaste sätt att hitta av än mer bloggar att läsa
(undrar ni om jag har många favoriterpå datorn så har ni alldeles rätt....)

och ett enkelt sätt att hitta av fler läsare till sin egen blogg!


Vill ni hänga med i mina svamlerier så klicka bara på bilden nedan,
då blir ni, vare sig ni vill eller inte ;-) påminda om mig och andra
bloggar var gång ni loggar in på deras sida! Ganska enkelt jämfört
med att enbart vara hänvisad till era egna favoriter på datorn!

bloglovin

 

 

Bloggar ni själva och vill ha nya ideér så kan ju

Bloggplus vara ett till alternativ, klicka bara här

nere så kan ni registrera er egen blogg och också

få höga äran att fastna här på nätet med mig....

Hur länge som helst... bloggarna tar

ju liksom aldrig slut!

 

 

 

Men snart ska jag börja packa..... lovar!

1 saynoo1:

skriven

Ha en super lördag!!

2 Anna:

skriven

Haha! Ja, man skulle nästan kunna tro det, men nope... Faktiskt inte. Den "egotrippen" behöver jag inte och en kalender med 13 snyggingar är ju så mycket roligare!!

Lite besviken är jag dock att du vägrar visa upp dej i din lilla blå... Jag skulle söka med ljus och lykta efter en extra månad BARA för detta... :)

Kram och nu ska jag vila ryggen igen (för jag kunde ju inte låta bli att städa lite... Ingen annan som gör det liksom...)

3 Jag:

skriven

Ganska förunderligt att man blir som en fjortis igen... Helt plötsligt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: