- Tänk hur det kan bli...




Min lillrompa blir alldeles snart vuxen,
jag har inte hunnit med och hur mycket jag
än skriver och tjatar om det här så är det
alldeles .......

- Va?!
Ska hon fylla 18??


Vart tog alla åren vägen?


Kan nästan förstå de patetiska
amerikanska hemmafruarna,

vad ska jag göra nu?!

Ska jag börja om liksom,
starta igen, bara ut och vara,

bara vara....


Ganska häftigt trots allt,
även om det känns konstigt





1 A:

skriven

Inte blir man vuxen när man fyller 18...Okej, lagligt sett, men annars..neeej. Åtminstone blev inte jag det! Men jag förstår att det måste kännas märkligt för en mamma att se den lilla bebisen man alldeles nyligen höll i sin famn för allra första gången helt plötsligt vara en människa på väg ut i det verkliga livet! Egentligen tycker jag att alla mammor borde firas de med på barnens födelsedagar! Jag har de senaste åren tänkt mer och mer på att det egentligen är min mammas dag väldigt mycket när jag fyller år. Det är hon som för så många år sen gav mig livet och det måste kännas oerhört stort för henne. Att vara mamma är det vackraste som finns!

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: