- Sista tjatet om epilepsi, för nu alltså!



 

Vad gör en människa nuförtiden om man

inte får några svar på sina frågor?

 

Jopp, man letar febrilt online och till slut hittar man

ju något som kanske kan hjälpa till en gnutta!

 

Den här tjejen dokumenterar sin upplevelse av att

sätta in just Vimpat (japp, dagens mest uttjatade ämne!)

och nu har jag en stunds filmvisning framför mig :-)

(hon äter samtidigt en likvärdig medicin som jag har

vilket ju aldrig kan vara fel, eller hur?)

 

Så,

nu blir det filmtajm hemma hos tantan,

ha det allra bäst och joooooooo, jag vet att

inte alla reagerar på samma sätt och jag vet

att man ska ta allt man hittar på nätet med en

nypa salt, ok?

(me really like the tube anyway!)

1 A:

skriven

Du får gärna "tjata" på. Jag tycker bara det är bra att man får lära sig nåt om nånting man inte vet så mycket om. Och det av någon som lever mitt i det!

Kram!

2 A:

skriven

Håller med! Brukar säga att ett liv utan badkar, det är inget liv!:)

Kramar!

3 A:

skriven

Just det ja, har precis lagt till i mitt inlägg att jag även uppdaterat andra bloggen...

4 Patrik:

skriven

allå allå

Ganska smart med videoblogg måste jag säga



Du får ursäkta om din kommentar försvann, jag flyttade den till min mailbox.



Det här med mediciner är jag inte såå pigg på att diskutera, har inga kunskaper om det. Det enda jag kan säga är att Vimpat inte har haft någon mer åverkan på mig än lite snurrighet den första veckan.



Jag läser aldrig på bipacksedeln, man blir så hypokondrisk av det.



Ha de


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: