- På tal om vissa pinupkalendrar MirAnna ;-)




Det finns ju en väldigt trevlig, rättfram, mitt i prick-träffande,
nästintill irriterande pricksäker tjeja här på nätet,
hon går under namnet MirAnna och jag har länkat till
henne förut, då till hennes vanliga blogg MirAnna


Numer har hon startat upp ett projekt,
för er som har sett Calender Girls så förstår
ni nog redan vad det hela handlar om, och
jag var verkligen en av de FÖRSTA att tala
om att jo, ideén var superb men aldrig, aldrig
att en litentanta skulle haka på nåt sånt!


På bilden ovan får ni en liten aning om hur min
kropp ser ut, numera stolt låssasjobbande tantan
har ju startat upp projekt
"Se ut som världens mest misshandlade kvinna"


Har inte räknat alla blåmärken ännu nej, känner
att det inte är någon riktig sport än eftersom att jag
ska in och dubbla tiden innan jag ens har samma
chans att nå mina tidigare rekord,
men tror ni att jag skulle bli särskilt
raffig iförd ett 30-40-tal sådana ;-) ?


Eller pratar vi nya rekord så måste jag
ju upp till 70 +.... snyggt med blåfärg?



Blev ni lite nyfikna så klicka
bara på bilden här nedan!

1 Jag:

skriven

Hmmm=) Ja du...får hoppas att jag inte kommer att vara blåprickig... Har faktiskt inte ens tänkt tanken...Jag har alltid blåmärken överallt... =-S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: