- Men åhhhhh



vad jag hatar att städa!!!
Det är inte normalt att vara
så anti-städning som jag är
och snart kommit halvvägs i
livet, eller?


Computer Friends

 

 

 

Men nu är det dags att attackera ugnen,

en gång till.......


bläääääääää

 

 

1 Anna:

skriven

Du får göra som jag när jag städar, för då blir det liksom lite mer "spännande"...

Man vet aldrig VAD som dyker upp... :))

Kramis!!

2 Magda:

skriven

Duuuu...de är helt normalt=)

3 Thalina:

skriven

Roligare än att städa kan man ha.Men att göra rent i ugnen är min fasa och jag får tvinga mig till det.Borde ha en särbo som tycker om att städa.Det är visst normalt att hata att städa och du är INTE ensam om det.Kram Thalina

4 Thalina:

skriven

Roligare än att städa kan man ha.Men att göra rent i ugnen är min fasa och jag får tvinga mig till det.Borde ha en särbo som tycker om att städa.Det är visst normalt att hata att städa och du är INTE ensam om det.Kram Thalina

5 A:

skriven

Finns det folk som faktiskt gillar att städa?? Jag drar mig in i det längsta för det...dammtussarna brukar ligga i drivor innan jag orkar ta tag i dem.

Vilken sjukt rolig bild!! Hahaha!:)

Man behöver ju inte ha just psykiska problem för att göra en arbetspsykologisk utredning. Den kan vem som helst göra som inte riktigt vet vad den vill eller kan. Målet med den är ju att komma underfund med vad man är bra på och vad man skulle kunna tänkas jobba med. Har man redan ett yrke, som kanske inte funkar för att man är sjuk på ett eller annat sätt så kan det ju också vara bra att titta på vad man skulle kunna göra istället.

KRAM

6 Barnens Hjältar:

skriven

Åh vad glad jag är att jag hittade dig igen, hadetappat bort din underbara blogg :P

7 Bloggullet:

skriven

Helt normalt. Tror att vi tillhör majoriteten.



Kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: