- Masturbate-a-thon? Nope, köket kallar istället




Ok, ok, ni får väl göra precis som ni vill, jag är väl gammal
och grå, måste färga håret!!, men det här känns bara hur
löjligt som helst.....


På min tid, hehe, så kunde vi lära oss utan att det ingick i
sexualundervisningen, ska ungarna verkligen ha blivit så
handikappade att de inte ens törs laborera själva numer?


Nä, det här kändes allmänt töntigt bara, satsa pengarna på
att förbättra sexualundervisningen vad gäller preventivmedel
istället så tror jag att själva onani-biten kommer att ordna sig
alldeles av sig själv, eller hur tänker ni?


Däremot kan jag rekommendera A Beautiful Mind, filmen
som syns lite till höger, den är helt klart uppe på min top 10-lista!


Nu ska filén stekas!
Tjoflöjt!
1 Pia:

skriven

Ja herregud, vad de hittar på konstiga saker!!! De borde ju kunna det själv och gör de inte de.. nä då kanske de inte är mogna för det! ;o)

2 Madeleineslife:

skriven

Det där är ju sjukt!!!



Hur kan man ens komma på den idén?!



Såg du filmen ikväll? Det gjorde jag, har nog sett en bit utav den tidigare. Bra är den som sagt i alla fall! Rörande...



Sv på kommentarerna:

Tack för din kommentar, roligt att höra hur andra tänker, man sitter ju framför tv tycker an massa om dansrana... Jag tycker ocå Bisso är konstig & förstår mig inte på P. Whalbeck heller... Sen är det väl några som vanligt som inte utmärker sig på de ena eller de andra sättet.



Tack! Det är skönt att känna att man har stöd, för det är mycket värt i denna kamp som man går igenom. Skönt att ha några som vet vad man pratar om & kan relatera till de..



Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: